Min lördag

Hej på er!
Bara jag som hatar att helger är så korta? Okej, det är nog typ alla som tycker det, men a. 

Iallafall, på dagen idag har jag spelat match och efter det så åkte jag hem och duschade och lite så, (klockan var typ 4, halv 5 då). Sen så orkade jag inte göra något speciellt så jag tog lite glass och kollade på en film. 

Har bara kollat på filmer dom senaste dagarna för mina serier har uppehåll i typ femtioelva veckor. ): 
iallafall så hette filmen 27 dresses. Grym film & rekommenderas verkligen! 

Imorgon har jag match igen, men det är mot 99:or. Men det ska bli kul! 

Kommer skriva ett inlägg om mina favorit smink-produkter också, som kommer läggas ut någon gång i veckan! 

Men ja, inget mer att 
Berätta, så kram! 
 





-och juste, om ni har tips på vad jag kan göra för att fixa bloggen bättre, kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback