New in

 • Tröjan är från Lindex och kostar 249kr, fanns både i rosa, grön/grå (den på bilden) och blå.
• Body Lotionen är också från Lindex, men man kan köpa den i nästan vilken butik som helst. Men den kostade 40kr på Lindex iallafall. LdB är ett bra märke och den här body lotionen luktar så sjukt gott!
• BB cream köpte jag på H&M, för att jag hade rabattkort så det var billigast att köpa där. Samma sak med den, man kan köpa den nästan var som helst. Den kostade 89kr.
 
- på bilden ser tröjan väldigt genomskinlig ut, men den är inte det när man har på sig den.
 

Nu ska jag snart på träning, kommer säkert blogga mer sen - om jag har något mer att säga! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback