NEVER SAY NEVER

Hej! Idag har jag varit med Claudia. Vi åkte först och lämnade några filmer vi lånat på Hemmakväll och sen åt vi lunch. Sen åkte vi till affären och köpte glass och sen åkte vi hem och kollade på never say never. Den är så grymt bra, och när man ser den gillar man Justin ännu mer! Ska börja spara pengar ifall justin kommer till sverige, och då ska jag verkligen försöka få tag på meet and greet! Min högsta dröm, åh.
Nu ska jag kolla några avsnitt av Smallville, och sen ska jag städa mitt rum. Haha, åh hatar att städa. 
 
Imorgon ska jag nog bara vara hemma. Jag har träning senare på eftermiddagen, som ska bli så roligt! Har inte tränat på jättelänge!
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback