Gårdagen och dagen idag

Hej! Igår såg jag på två grymt bra filmer innan jag gick och la mig; A thousand words och Journey 2. Kan berätta om thousand words, orkar inte berätta om båda. Men hursomhelst... Båda är asbra.
 
A thousand words; En bokgent (en sån som säljer böcker typ) som heter Jack McCall säger vad som helst för att få en bra affär. Men efter att han ljugit för en andling "guru" kommer det plötsligt upp ett träd i hans trädgård. Trädet har 1000 löv... Ett för varje ord han har kvar - alltså om han säger ett ord, lossnar ett löv.
Och vad händer när träden tappar sina löv? Det dör. Detsamma kommer hända Jack om han inte slutar prata och hittar ett nytt sätt att kommunicera på. 
Det är både en komedi men också lite sorlig, tycker jag iallafall, hahah. 
 
Idag idag har jag varit och hälsat på mitt kusinbarn som är 5 månader. Så sjukt gullig! Han älskar när man håller i honom så han liksom nääästan "går själv", fast han har inte ens börjat krypa än så det får nog vänta ett tag tills han börjar gå, haha. 
Nu ska jag väl typ se på en inte allt för lång film... Imorgon har jag match på dagen men ska nog inte göra något speciellt på eftermiddagen/kvällen.
Asså åh, är det redan söndag imorgon? Varför måste helgen vara så kort?! ):

 Random bild jag tog idag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback